נפח כללי נטו: 601 ליטר
תאורת LED עליונה ובתא ההקפאה.
2 מגירות לירקות ופירות עם בקרת לחות.
דלת אלגנטית בעיצוב שטוח עם תצוגת LED צבעונית.
טכנולוגיית אינוורטר.
גימור זכוכית לבנה
₪ 5,490.00
מקרר 4 דלתות 601 ליטר Electra EL6610GW אלקטרה עם מפסק שבת גימור זכוכית לבנה
תכונות:
Metal Cooling.
תאורת LED עליונה ובתא ההקפאה.
2 מגירות לירקות ופירות עם בקרת לחות.
דלת אלגנטית בעיצוב שטוח עם תצוגת LED צבעונית.
טכנולוגיית אינוורטר.
אזור WTR בעל טמפרטורה משתנה: ℃20~℃5.
מגירת +Care עם 3 אופציות טמפרטורה: צינון – 0 מעלות, פירות – 4 מעלות, ירקות – 7 מעלות.
Space Pro
עיצוב חדשני מדהים עם חלל פנימי מרווח יותר, ללא שינוי במידות החיצוניות.
10% יותר מרווח בהשוואה לדגמים מסורתיים.
מגירת +Care
שלושה מצבי טמפרטורה זמינים לכם להתאמה אישית מדוייקת, באמצעות צג ה-LED האלקטרוני בחזית המקרר.
צינון – 0 מעלות, פירות – 4 מעלות, ירקות – 7 מעלות.
אזור WTR
ניתן לכוון את הטמפרטורה החל מ-5 מעלות עד 20 מעלות לאחסון פירות, ירקות או אוכל מוקפא.
ניתן להמיר בין מקפיא למקרר כך שיתאים לצרכים שלכם.
דלת בעיצוב שטוח
עיצוב חזיתי שטוח המתאים בצורה מושלמת למגוון סגנונות עיצוב ומעניק למטבח שלכם מראה ייחודי ואלגנטי.
בנוסף, עיצוב שטוח של הדלת מאפשר ניקוי קל ונוח – רק ניגוב פשוט.
פיזור חום תחתון
ביצועי קירור אופטימליים יותר עם פיזור חום תחתון.
אין צורך יותר במרחב אוורור נוסף בצדדים.
טכנולוגיות Metal Cooling ו- Multi Airflow
טכנולוגיית הקירור החדשנית Multi Airflow מסייעת לפזר את האוויר הקר באופן שווה ואחיד בכל חלקי המקרר.
ביחד עם טכנולוגיית ה- Metal Cooling הטמפרטורה ורמת הלחות נשארות אידיאליות, לרעננות לאורך זמן.
תאורת לד יוקרתית
קל למצוא את מה שצריך, בין אם זה תשוקות לאוכל בשעות הלילה המאוחרות או רגעים שבהם פשוט רוצים לחפש השראה קולינרית
Super Freezing
מצב Fast Freezing מאפשר לטמפרטורה בתא ההקפאה לרדת עד 32- מעלות, כך שהאוכל שלכם יכול להשאר טרי, טעים ומזין. כאילו נרכש ממש לאחרונה.
טכנולוגיית אינוורטר כפולה הן למדחס והן למנוע מאוור
טכנולוגיית אינוורטר המאפשרת קירור מהיר, פעולה שקטה וחסכון באנרגיה.
טכנולוגיית FCC
עיצוב לוח בקרה משולב במיוחד לצריכת חשמל נמוכה יותר.
מאפיינים:
מנוע אינוורטר גמיש לטמפרטורה מדויקת. חסכון בחשמל ועמידות לאורך זמן.
מפסק שבת הכולל כיבוי תאורה בלבד.
מנגנון אנטי בקטריאלי לשמירה על טריות מזון ומניעת ריחות.
Multi Air flow – פיזור אוויר אחיד לכל המדפים.
פונקציית הקפאה מהירה ל- 32- מעלות לשמירת טריות מרבית.
פונקציית קירור מהיר לשמירת טריות מרבית.
התרעת דלת פתוחה, נעילת ילדים, התרעת תקלה.
זיכרון פעולה אחרונה – שמירת נתונים לאחר הפסקת חשמל.
2 מגירות פירות וירקות עם ווסת לחות. אפשרות להפוך מגירה אחת למגירת צינון.
צג דיגיטלי מואר בחזית + תאורה חזקה במקרר.
מפרט טכני:
נפח כללי נטו: 601 ליטר
נפח תא קירור: 381 ליטר נטו
נפח תא הקפאה: 220 ליטר נטו
גימור: זכוכית לבנה
דירוג אנרגטי: E
מידות:
גובה: 177.5 ס”מ
רוחב: 90.5 ס”מ
עומק: 73 ס”מ
אחריות לשנה ע”י היבואן הרשמי אלקטרה.
האחריות לצרכן פרטי בלבד! לא מוסדי או עסקי!
הרחבת אחריות למוצרי חשמל תתאפשר עד 14 יום מקנית המוצר ולמזגנים עד 30 יום.
שירות אלקטרה: 2067* | שירות לקוחות למזגנים: 1-700-50-4000
מקררים – שנת אחריות על פי דין + 7 שנים אחריות מוגבלת על המדחס בתוספת 99 ש”ח מול מחלקת השרות. (לדגמים שבמבצע)
מכונות כביסה – עלות התקנה בסך 49 ש”ח, יש אפשרות להתקין באופן עצמאי בעזרת סרטון ללא עלות.
מדיחי כלים – עלות התקנה בסך 49 ש”ח, יש אפשרות להתקין באופן עצמאי בעזרת סרטון ללא עלות.
כיריים גז/חשמליות – חובה להתקין ע”י טכנאי גז מורשה, התקנה עצמית פוגעת באחריות.
מזגנים
כל האמור לעיל בכפוף לתקנון החברה.
תקנון הובלות אלקטרה: (קו לבן)
הובלה עד קומה שניה ללא תוספת תשלום.
תיתכן תוספת תשלום למוביל במקרים הבאים:
-מעל קומה שניה בבניין ללא מעלית.
-כשהמוצר אינו נכנס במעלית (לפי שיקול דעת המוביל) יחול חיוב מעל קומה שניה.
-נדרש פירוק דלתות המוצר.
-נדרשת אספקה באמצעות מנוף.
-העלאת קומה בתוך בית פרטי.
-מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
-אם הבניין מרוחק משמעותית ממקום החניה או שיש גרם מדרגות נכבד מחוץ לבניין.
-יש בעיית גישה למקום האספקה / אין חניה בקרבת מקום האספקה / המרחק מהחנייה למקום האספקה הוא מעל 100 מטר הליכה כל התוספות המצוינות מעלה כרוכות בתשלום משתנה.
תוספות כגון אספקה באמצעות מנוף, פירוק דלתות המוצר, שינוי כיוון פתיחת דלת המוצר וכדומה יתכן ולא יהיו זמינות במועד האספקה ו/או יהיו זמינות בתוספת תשלום.
חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל
להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*
לתשומת ליבכם:3 שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים
בזמני האספקה ובשעות האספקה.
הובלה חינם
הובלת חינם המוצגת באתר הינה הובלה על המוצר בלבד ואינה כוללת את התוספות הבאות במידה ויידרש.
הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”.
מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה ,
המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה.
פירוק דלתות–במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל, התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:
» פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת–120 ₪
» פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת–180 ₪
» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן**–50 ₪
» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת –70 ₪
» תוספת קומה בבניין מעל קומה ג’ שאינו על עמודים למקרר דלת ליד דלת–70 ₪
» תוספת לקומה בתוך בית פרטי מוצר לבן–50 ₪
» תוספת לקומה בתוך בית פרטי מקרר–70 ₪
» תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה)–100 ₪
ניתן לשינוי בהתאם למדרגות הקיימות בתוך הבית
**מוצר לבן-מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
**מוצר לבן–מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות.
אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה).
אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל
מועדי אספקה
זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7ימי עסקים,
מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ובתיאום מראש עם חברת ההובלות.
לא כולל אזורים מרוחקים כגון: רמת הגולן, בקעת הירדן, אזור הערבה ואילת וישובים מעבר לקו הירוק שיתכן שזמני האספקה לאזורים אילו יהיו מעבר לזמן הנ”ל מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’–ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ וכן כפופים לאירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת טעות אנוש, עיכובים בנמל, שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה. במקרים כאמור, תיידע אתכם החברה, במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור במועד האספקה ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או קבלת מוצר חלופי או ביטול
העסקה והשבת כספיכם, אך מעבר לכך לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף.
החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש לראות את טופס ההזמנה ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת האמצעים שברשותה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק לכם את המוצרים ולא יימצא פתרון המקובל על הצדדים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר אליכם. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב לכם החברה את מלוא התמורה ששילמתם ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלכם, ולא תהיו זכאים לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה
פינוי פסולת אלקטרונית
סעיף 30בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב–2012מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”–בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”–ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן–“הציוד הישן”), לדוגמה–במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של200ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של600ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בד”כ (לדוגמא, מקרר פונה מהמטבח ומכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש.
הציוד הישן יפונה כאשר הוא יכוללעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו\או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנה או מתשתיות המבנה.
הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע ארעי אחרלתשתיות הבית או לחפצים אחרים.
הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו.
הציוד הישן יפונה כשהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמא–לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)
לא יפונו חלקי מוצר ניתקים או מחוברים שאינם נמצאים בציוד הישן במועד הפינוי ואינם חלק ממוצר חדש דומה, לדוגמא: מגש תנור אפיה יפונה רק כאשר הוא בתור התנור הישן.
המוביל לא יידרש להמתין מעבר למספר דקות ספורות (לא יותר מ10דקות) לצורך ביצוע פעולת הכנת הציוד הישן לפינוי עבור הלקוח.
לא יפונה ציוד ישן אשר עלול ליצור בעת פינוי סיכון בריאותי או בטיחותי.
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבנייןשבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
מומלץ כי הקונה יידע את איש המכירות מבעוד מועד אם ברצונו לפנות את המוצר הישן ובמקרים חריגים לפינוי.
איך נוכל לעזור לכם היום?